اگر خدا به آدمی حس چشایی نمی داد  و مجبور بودیم با انگشت  یا با بینی طعم غذا را بفهمیم

 

چی می شد.!!!

اگر چشم هایمان پشت کله بود چی می شد یا بالای کله ی !!

خدا را شکر که ما را به بهترین نحو خلق  کردی

و آدم  آفریدی و الا  اگر مثل فیل خرطوم داشتیم الان چه معرکه ای داشتیم

خدا را شکر الهی شکر