آدم خرطوم دار
اگر خدا به آدمی حس چشایی نمی داد و مجبور بودیم با انگشت یا با بینی طعم غذا را بفهمیم
چی می شد.!!!
اگر چشم هایمان پشت کله بود چی می شد یا بالای کله ی !!
خدا را شکر که ما را به بهترین نحو خلق کردی
و آدم آفریدی و الا اگر مثل فیل خرطوم داشتیم الان چه معرکه ای داشتیم
خدا را شکر الهی شکر
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۳۹۹ ساعت 21:57 توسط رحمت پوریزدی
|
دوست دار پیشنهاد و نقد و ارتباط