اگر زن نبود
اگر زن نبود هیچی نبود.
اگر زن نبود مردانی از تبار رستم و سهراب و سعدی و حافظ نیز نبودند.
اگر زن نبود؛زندگی همانند نیمه آجر بی روح و خشک می ماند.
اگر زن نبود؛ مونس و همدمی برای مرد نبود.
اگر زن نبود؛ آشپزخانه نبود، چرا که اندکی از مردان خوش سلیقه حوصله پخت غذا را نداشتند و آن وقت همگی گیاه خوار می شدند و طبیعت را به فنا می دادند.
اگر زن نبود؛ بهشت نیز نبود؛ چرا که بهشت شیفته آدم های مهربان و دلسوز مهر ورز است و تنها زن است که می تواند مهربانی را به تصویر بکشد.
اگر زن نبود؛ مادر زن هم نبود،
اگر زن نبود؛.......
+ نوشته شده در جمعه بیست و سوم خرداد ۱۳۹۹ ساعت 5:38 توسط رحمت پوریزدی
|
دوست دار پیشنهاد و نقد و ارتباط