نوشتن از بهترین درمان ها ی افسردگی و ناراحتی است

بهتر است هنگام ناراحتی و افسردگی  رو به نوشتن بیاورید هر آنچه که دوست دارید بگوید ولی 

نمی شودگفت را  روی برگه پیاده کنید.

و بگذارید روح وروانتان نفس بکشد