نوشتن درمان افسردگی
نوشتن از بهترین درمان ها ی افسردگی و ناراحتی است
بهتر است هنگام ناراحتی و افسردگی رو به نوشتن بیاورید هر آنچه که دوست دارید بگوید ولی
نمی شودگفت را روی برگه پیاده کنید.
و بگذارید روح وروانتان نفس بکشد
+ نوشته شده در شنبه بیست و چهارم خرداد ۱۳۹۹ ساعت 12:53 توسط رحمت پوریزدی
|
دوست دار پیشنهاد و نقد و ارتباط