اگر امید به خدا نبود 

صبحانه نمی خوردیم  

شب نمی خوابیدیم

صحبت نمی کریدم

نمی نوشتیم

نمی رفتیم

پس همیشه و همه جا  امید هست 

تنها باید   امید با تلاش وهمت گره زد