اگر امید به خدا نبود
اگر امید به خدا نبود
صبحانه نمی خوردیم
شب نمی خوابیدیم
صحبت نمی کریدم
نمی نوشتیم
نمی رفتیم
پس همیشه و همه جا امید هست
تنها باید امید با تلاش وهمت گره زد
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم خرداد ۱۳۹۹ ساعت 4:8 توسط رحمت پوریزدی
|
دوست دار پیشنهاد و نقد و ارتباط