امید بالاترین نعمت
امام علی (ع): بزرگ ترین بلاء ناامیدی است.
بزرگ ترین نعمت امید است. امید به اینکه من هم می توانم.من هم چیز ی از آدم های موفق کم ندارم. من هم حالم خوب است . فقط کافی است باور کنیم و آستین همت را بالا بزنیم.
خدایا به حق همین لحطه و ثانیه دل ما را پر از امید و نشاط کن.
خدایا گرد ن ناامیدی را از چند جا بشکن
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۹ ساعت 2:30 توسط رحمت پوریزدی
|
دوست دار پیشنهاد و نقد و ارتباط