امام علی (ع): بزرگ ترین بلاء ناامیدی است.

 

بزرگ ترین نعمت امید  است. امید به اینکه من هم می توانم.من هم چیز ی از آدم های موفق کم ندارم. من هم حالم خوب است . فقط کافی است باور کنیم و آستین همت را بالا بزنیم.

 

خدایا به حق همین لحطه و ثانیه  دل ما را پر از امید و نشاط کن.  

خدایا  گرد ن ناامیدی را از چند جا بشکن