نوشتن
گاهی در نوشتن نوعی آرامش و نوعی تخلیه انرژی منفی است.
از بهترین درمان های افسردگی و ناراحتی و نوشتن است.
+ نوشته شده در جمعه سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت 2:33 توسط رحمت پوریزدی
|
دوست دار پیشنهاد و نقد و ارتباط