آموزش مقدم بر درمان است

 

ای کاش قبل از ازدواج چند جلسه کارگآه اجباری شناخت مزاج افراد و مزاج غذها  گذاشته می شد تا مجبور نبودیم  مرکز ناباروری  بسازیم