چرا می نویسم
چرا می نویسم
به هزاز و یک دلیل
دل کسی را شاد کردن
امید به زندگی دیگران دادن
بهترین باقیات صالحات
..........
+ نوشته شده در سه شنبه هجدهم مرداد ۱۴۰۱ ساعت 16:45 توسط رحمت پوریزدی
|
چرا می نویسم
به هزاز و یک دلیل
دل کسی را شاد کردن
امید به زندگی دیگران دادن
بهترین باقیات صالحات
..........
دوست دار پیشنهاد و نقد و ارتباط